Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sănătos, încununat de succes! Ce realizări anunță compania

Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil se bucură de succes, căci compania a anunțat, în cadrul conferinței la care a luat parte și România Responsabilă, că în cel de-al patrulea an de raportare a rezultatelor,  integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creștere şi eficientizare a costurilor.

df

Astfel, multe dintre brandurile globale Unilever, care se recomandă ca promotoare ale unei vieți sustenabile, precum Dove, Lifebuoy, Ben & Jerry’s, Comfort, contribuie, în prezent, la jumătate din evoluția businessului Unilever și se dezvoltă de două ori mai rapid decât alte branduri ale companiei, înregistrând creșteri de două cifre în vânzări, în ultimii trei ani.

“Într-o lume schimbătoare, cu provocări complexe cauzate de creșterea populației și schimbările climatice, nevoia de adaptare a mediului de afaceri este evidentă, la fel cum sunt beneficiile și oportunitățile care pot apărea. Dacă vrem să continuăm să ne dezvoltăm, este necesară o abordare transformațională la nivelul întregului lanț valoric al companiilor. Consumatorii observă, de asemenea, această nevoie, căutând tot mai mult brandurile și companiile responsabile. Din experiența noastră, brandurile al căror scop și ale căror produse răspund acestei cereri – brandurile sustenabile – au parte de o creștere mai rapidă și mai puternică”, declară Jarek Malinowski, General Manager al Unliver South Central Europe.

În urma analizării rezultatelor, compania confirmă progresele considerabile către îndeplinirea

obiectivelor ambițioase setate până în 2020, obiective printre care se numără îmbunătățirea sănătății și a bunăstării a peste 1 miliard de oameni, aprovizionarea în proporție de 100% cu materii prime sustenabile și înjumătățirea impactului produselor asupra mediului, de-a lungul întregului lanț valoric.

În prezent, compania și-a îndeplinit obiectivul de a trimite zero deșeuri către groapa de gunoi în urma proceselor de producție. De asemenea, a redus semnificativ emisiile de dioxid de carbon și apa utilizate pentru producție, cu 37% și, respectiv, cu 32% pe tona de producție, comparativ cu anul 2008.

Cum contribuie România la îndeplinirea obiectivelor?

În România, Unilever va lansa curând o nouă gamă de produse Delikat, cu o cantitate de sare redusă cu 10%, ca parte a angajamentului global de a respecta recomandările Organizației Mondiale a Sănătății în domeniu. Înghețata pentru copii conține mai puțin de 110 kcal/porţie, Unilever fiind în proces de reducere a caloriilor pentru toate produsele din portofoliul de înghețată. Obiectivul final până în 2018 este ca toate îngheţatele din portofoliul Unilever să aibă mai puţin de 300 kcal/porţie.

unnamed

În ceea ce privește programele educaționale, Unilever este partener pentru al patrulea an, prin intermediul Federaţiei Romalimenta, în programul educațional “Și eu trăiesc sănătos” ce are ca obiective prevenirea obezității infantile la copiii cu vârsta pâna la 12 ani și promovarea unui stil de viață sănătos în rândul familiilor. Ca rezultat al programului, Unilever a ajuns la 67.000 de copii din 250 de școli, din patru orașe din țară.

Becel continuă lupta împotriva colesterolului, şi, în fiecare an, în luna septembrie, Unilever desfăşoară campanii educaţionale de conştientizare a importanţei sănătăţii inimii şi pune la dispoziție consumatorilor teste de colesterol gratuite.

Brandul CIF își continuă misiunea socială de a curăța România. În 2015 se concentrează pe curățarea unor spații bine cunoscute românilor: scările de bloc.

Domestos continuă și în 2015 să susţină UNICEF. Pentru fiecare sticlă de Domestos 24H Plus, 5% din veniturile obţinute în urma vânzării sunt redirecţionate către UNICEF pentru programele care ajută la îmbunătăţirea condiţiilor de igienă.

Activitatea Unilever din România confirmă că brandurile cu o misiune socială sunt în creștere și sunt preferate de către consumatori. Domestos și CIF sunt exemple în acest sens, motiv pentru care Unilever a decis să continue campaniile sociale ale acestor branduri pentru al doilea an.

Totodată, Unilever își demonstrează angajamentul pentru valorile sustenabilității și se alătură familiei Global Compact, prezentă începând din acest an și în România pentru a pune în practică principiile globale pe care Națiunile Unite le-au stabilit în setarea unei agende a sustenabilității corporative.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casă și de îngrijire personală, cu vânzări în peste 190 de țări. Produsele companiei ajung la două miliarde de consumatori pe zi. Compania are 172.000 de angajați și a generat vânzări de 48.4 miliarde € în 2014. Mai mult de jumătate (57%) din amprenta companiei este prezentă în piețele emergente și în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri care se regăsesc în casele din întreaga lume, incluzând produse precum: Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall, PG Tips, Ben & Jerry, Marmite, Magnum și Lynx.

Share this post

No comments

Add yours