Xerox ajută companiile să tiparească mai puțin

Print Awareness Tool este un instrument inedit, prin intermediul căruia Xerox își dorește să ajute cmpaniile să-şi reducă amprenta de carbon şi încurajeaze angajaţii să fie responsabili faţă de mediu.

man-carrying-stack-of-paper

Dezvoltat de Centrul de Cercetare Xerox din Europa, acesta foloseşte tehnologia gamification şi oferă măsurători în timp real privind cantitatea de documente tipărite, precum şi sfaturi pentru a schimbă comportamentele de imprimare.

De asemenea, angajaţii pot urmări modul în care eforturile lor susţin politică generală a companiilor în care lucrează privind reducerea documentelor tipărite, grație interfeței software interactive pentru desktop, care este uşor de utilizat și care are proprietatea de a monitoriza şi de a analiza istoricul tipăriturilor şi obiceiurile de imprimare inutile. În plus, companiile pot organiza o serie de competiţii sau pot oferi stimulente angajaţilor pentru a încuraja utilizarea responsabilă.

Să tipărim mai puţin nu se referă doar la un consum redus de hârtie, ci la o modalitate de lucru eficientă, la creşterea productivităţii, la comunicarea rapidă cu clienţii şi utilizarea eficientă a informaţiilor pentru a dezvoltă afacerea”, a declarat Mike Feldman, preşedinte Large Enterprise Operations, Xerox.

Xerox Print Awareness este parte a abordării în trei etape a companiei privind serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS): evaluare şi optimizare, securizare şi integrare, automatizare şi simplificare.

Share this post

No comments

Add yours