JYSK România, campanie inedită! 500 de elevi vor dezvălui tainele unei cariere în retail

Un proiect pilot de orientare profesională, ce are scopul de a-i ajuta pe tineri să ia decizii în ceea ce privește cariera lor a fost lansat de Asociația Junior Achievement, în colaborare cu JYSK România.

Astfel, în cadrul proiectului inedit, nu mai puțin de 500 de elevi vor lua parte la acest proiect inedit și vor avea ocazia de a cunoaște direct profesioniști din retail, care le vor împărtăși din experiența lor și, de asemenea, le vor explica concepte și situații reale din retail, precum și care sunt oportunitățile de joburile.

”Credem că educația este esențială într‐o societate sănătoasă, care funcționează bine. Tânăra generație are un potențial foarte mare, lucru dovedit de programele de Educație Antreprenorială desfășurate de Junior Achievement, în cadrul cărora elevii învață să facă planuri de afaceri și să gândească antreprenorial. Modulul de Retail susținut de JYSK își propune să îi familiarizeze pe elevi cu acest domeniu, să le arate oportunitățile de carieră din retail și să îi ajute să descopere cum ajunge un produs la raft sau în casele lor”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Participarea la proiect este gratuită, acesta fiind dezvoltat că parte a programului Junior Achievement de orientare profesională, care le oferă elevilor șansă de a învață cum să își descopere valorile și pasiunile, cum să se autoevalueze, să își stabilească obiective și cum să își dezvolte încrederea în propriile competențe.

Vizitele consultanților voluntari din compania JYSK au început să se deruleze la clasa, vizând, pentru proiectul pilot, școli din București, Cluj‐Napoca și Craiova.

Share this post

No comments

Add yours