Social Media: Cel mai bun prieten al oengistului?

Aproape un sfert din populaţia planetei este activă lunar pe Facebook. Cu toţii vindem idei rudelor sau prietenilor şi ajungem cu adevărat eficienţi atunci când vrem să ne implicăm cunoscuţii în activităţi pe care le organizăm noi. Iar atunci când vine vorba de strâns like-uri, share-uri şi comentarii pe „Reţeaua de socializare“, devenim nişte specialişti incontestabili.

Social-media-frenzy

Dar atunci când administrăm pagina de Facebook a unei companii sau a unui ONG, acceptăm faptul că avem nevoie de o strategie bine pusă la punct. Este o provocare să concepem un mesaj care să ajungă la audienţa potrivită. Crearea unui conţinut relevant pentru pagina unui brand este un job full-time, iar prezentarea de idei care atrag oamenii înafara zonei lor de confort poate fi considerată o nouă formă de artă.

În cadrul acestui atelier vom învăţa cum să vorbim publicului ţintă despre ideile care merită transformate în acţiuni demne de a fi urmate.

Iată două definiţii ale Social Media:

1.     Media care permite interacţiune şi dialog, spre deosebire de mass-media;

şi

2.     Să ne imaginăm că suntem la petrecerea unui prieten… mai multe discuţii au loc în acelaşi timp, în camere diferite, pe tot felul de subiecte şi, fără să îţi dai seama, întotdeauna ajungi în bucătărie sau pe hol. Diferenţa este că tu construieşti şi bucătăria şi holul.

Vom acoperi pe parcursul atelierului:

  • Primii paşi pe Facebook;
  • Cont personal versus pagină de brand (like page) – plusuri şi minusuri, recomandări şi avertismente;
  • Construieşte-ţi pagina! Cum să creezi o pagină, setări şi mici secrete;
  • Construieşte o pagină folosind conţinut relevant – tipuri de conţinut, tonul discursului, factorul timp, frecvenţă, planificare, public ţintă. Ce ne dorim: Infotainment (information + entertainment. Informaţie şi distracţie);
  • Construieşte o comunitate – cum să creşti nivelul de interacţiune (comentarii, share-uri, like-uri organice), cum să foloseşti grupurile de Facebook, evenimentele, cum să identifici liderii de opinie şi persoanele care duc vorba despre pagina ta, “multiplicatorii”;
  • Despre Facebook Ads – definiţie, eficienţă, tipuri de campanii pe Facebook, costuri, postează o campanie de test;
  • Trecere în revistă a altor reţele sociale: Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Google Plus.

Atelierul va fi ţinut în limba engleză.

Programul atelierului:

Joi 28 mai 2015

10:00 – 16:30

Atelierul are loc la Maastricht School of Management,

Str. Puţul lui Zamfir 36, Bucureşti 011684

Termenul limită de completare a aplicaţiei este vineri, 22 mai 2015, ora 17:00.

Candidaţii selectaţi vor fi anunţaţi luni, 25 mai 2015.

Share this post

No comments

Add yours