Kiehl’s România donează 10.000 de lei pentru educația de mediu

Prin campania socială „Made Better”, firma de cosmetice Kiehl’s promovează un comportament sustenabil în rândul consumatorilor. Mai mult, 10.000 de lei din vânzările măștii Rare Earth, reinterpretată ca să aibă un impact cât mai mic asupra mediului, merg către Asociația ViitorPlus, cu scopul educării tinerilor în legătură cu protecția mediului.

Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, lansează campania socială „Made Better” prin care se implică în acțiuni de conștientizare privind protecția mediului. Astfel, consumatorii sunt provocați să ajute lumea să devină un loc mai bun, să adopte un comportament sustenabil și să identifice acțiuni sustenabile răspunzând la întrebarea „Ce ai putea face pentru salvarea planetei în doar 10 minute?”. Cele 10 minute reprezintă timpul de așteptare pentru ca masca Rare Earth, în varianta sustenabilă – Made Better – să se usuce pe ten.

„Vreau să fac lumea în care trăim un loc mai bun pentru copiii mei. Când o să părăsesc lumea asta, vreau să știu că am făcut ceva cu impact asupra lumii. Dacă putem face o lume mai bună în doar 10 minute, imaginați-vă ce putem realiza în 10 zile, 10 luni sau chiar 10 ani”, a spus artistul John Legend, care este imaginea campaniei.

Ediția limitată a măștii Rare Earth include: argilă albă amazoniană provenită din comerț echitabil; etichetă produsă din reciclarea unor saci de cafea și deșeuri; un borcan fabricat din 30% plastic reciclat PCR.

Donația de 10.000 de lei va fi investită în programul ecOprovocarea, dezvoltat de asociația ViitorPlus, al cărui obiectiv este educarea tinerilor cu privire la protecția mediului. Aceștia vor fi motivați și îndrumați să devină lideri în domeniul protejării mediului, vor fi învățati să-și asume responsabilitatea atât față de propriile comportamente, cât și față de problemele din comunitate care au legătură cu mediul înconjurător.

În toate cele 7 magazine ale sale din România, Kiehl’s desfășoară din 2015, odată cu deschiderea primului magazin Kiehl’s, campania „Reciclează și vei fi răsplătit” prin intermediul căreia consumatorii pot aduce în oricare magazin ambalaje folosite ale produselor Kiehl’s pentru a fi reciclate. La cel puțin trei ambalaje folosite, consumatorii sunt răsplătiți pentru acțiunea lor sustenabilă.

În prezent, 36% dintre formule Kiehl’s conțin cel puțin un ingredient provenit dintr-o sursă sustenabilă. Până în 2020, Kiehl’s se angajează să includă cel puțin un ingredient provenit dintr-o sursă sustenabilă în cel puțin 50% dintre formule.

Din anul 2005 și până în prezent, Kiehl’s a redus emisiile CO2 cu 85%, consumul de apă cu 21% și producerea de deșeuri cu 36%.

Share this post

No comments

Add yours