Sute de copii nevoiași primesc „Ghiozdanul cu Vise”, prin intermediul unei campanii lansate de Dragonul Roșu

Dragonul Roșu lansează campania umanitară “Ghiozdanul cu vise” prin intermediul căreia peste 700 de copii vor primi ghiozdane și rechizite școlare pentru noul an școlar. Aceasă campanie este lansată cu ajutorul Fundației Alinare și implementată cu sprijinul Primăriei sector 2 și al Primăriei Dobroești, fiind sprijinită și de Smiley și Andra Gogan, care vor concerta în cadrul Complexului Comercial Dragonul Roșu.

Începutul anului școlar înseamnă multă bucurie, emoții dar și un efort financiar substanțial din partea familiilor care trebuie să aloce un buget mare pentru rechizite, uniformă și echipament sportiv.

Ghiozanul cu Vise” înseamnă în primul rând speranță și investiție în educație și în generațiile viitoare. Abandonul școlar este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă țara noastră. În familiile sărace, marginalizate, există mulți copii care ar vrea din tot sufletul să meargă la grădiniță sau la școală, dar nu pot din cauza faptului că nu își permit achiziționarea unui ghiozdan, nu au rechizite sau haine și încălțăminte potrivite. Pentru că suntem convinși că educația este aspectul cel mai important al unei societăți, am lansat campania „Ghizdanul cu Vise”. Orice copil ar trebui să aibă posibilitatea să viseze dar și să își vadă visele îndeplinite” a declarat Nicolae Dumitru, președinte Niro Investment Group.

În cadrul campaniei umanitare „Ghiozdanul cu vise”, organizată în luna septembrie, familiile cu posibilităţi financiare reduse primesc ajutor sub forma unor donații de ghiozdane și rechizite scolare. Aproximativ 700 ghiozdane sunt împărțite în această perioadă celor nevoiași. Scopul inițiativei este de a oferi ajutor celor aflați în dificultate, identificarea beneficiarilor fiind făcută de către Fundația Alinare cu sprijinul serviciilor de asistență socială din județ dar și cu susținerea Primăriei sectorului 2 și a Primăriei Dobroești.

„Un ghiozdan, un penar cu instrumente de scris, câteva caiete, acuarele, creioane colorate şi un echipament pentru ora de sport sunt cumpărături minime pentru un copil de clasă primară. Astfel un pachet care include obiecte accesibile, poate avea un cost între 250 lei – 400 lei, aproximativ un sfert dintr-un salariu minim pe economie. Aşadar, pentru o familie care nu are venituri mari, începutul anului şcolar este o povară. Avem o listă lungă cu cereri de la copii, care vor să meargă la școală, dar nu au cu ce. O parte dintre aceștia sunt copii singuri, nu au nicio vină că părinții i-au abandonat într-un centru de plasament, sau că folosesc banii pentru a cumpăra orice altceva, mai puțin lucruri pentru copii. Alături de parteneri intituționali și companii private, încercăm să salvăm prin educație cât mai mulți copii,” a declarat Valerica Mârzac, Director executiv Fundația Alinare.

Campania se va încheia cu un concert extraordinat susținut de către artiștii Smiley și Andra Gogan la Dragonul Roșu (Promenada MegaShop) în data de 21 septembrie, începând cu orele 11.00. Mai multe informații pot fi găsite pe pagina de facebook a Dragonului Roșu.

Niro Investment Group sprijină în mod constant acțiuni umanitare care ajută la dezvoltarea comunității și la ușurarea suferinței pricinuite de sărăcie. De 25 de ani, compania derulează proiecte pe termen lung: susținerea campaniilor educaționale prin care sunt ajutați copii talentați dar lipsiţi de resurse materiale (Casa de cultură a studenților din București, Centrul Naţional de Cultură a Romilor, Parohia Voluntari); susținerea unor fundații și asociații neguvernamentale (Fundația Alinare, Ovidiu Rom, Bright Light), sponsorizarea activităților Direcţiilor de Protecţie Socială din Bucureşti şi judeţul Ilfov, construirea şi acordarea de sprijin pentru restaurarea unor biserici și lăcașuri de cult dar și acțiuni de combatere a daunelor provocate de inundații, furtuni sau incendii.

Share this post

No comments

Add yours