Cum poți să câștigi premii în valoare de 150.000 de euro, oferite de Comisia Europeană! Detalii despre cel mai tare proiect de inovare socială

Comisia Europeană a lansat Competiția Europeană de Inovare socială, ce este organizată împreună cu Ashoka și alte patru organizații europene. Astfel, sub tema RE: Think Local, vor fi acordate trei premii în valoare de 150.000 de euro, ce vor fi oferite celor mai bune trei proiecte de inovare socială ce adresează provocările comunităților locale pentru integrarea tinerilor în economia locală.

Așadar, în cadrul acestui proiect, Antreprenorii, inovatorii sociali, studenții, formatorii sau orice persoană cu o inițiativă prin care transformă nevoile și provocările comunităților locale în oportunități pentru tineri se pot înscrie în competiție până pe 27 aprilie, ora 12:00. În concurs sunt eligibili reprezentați din statele membre Uniunii Europene și din țările asociate la programul Orizont 2020, iar mai mult detalii pot fi regăsite pe site-ul competiției.

„Ne bucurăm să fim parte din organizarea acestui concurs în Europa și în România, unde vom desfășura pentru prima dată și Academia de Mentorat, la Cluj-Napoca! Competiția este o oportunitate pentru tinerii din România să își pună în practică ideile antreprenoriale de rezolvare a unor probleme precum lipsa spiritului de inițiativă sau șomajul în rândul tinerilor. Încurajăm cât mai mulți antreprenori și inovatori sociali din România să aplice în competiție și să fie parte din schimbare!”, a declarat Corina Murafa, Country Director, Ashoka Romania.

Calendarul concursului RE: Think Local:

  • Înscrierea proiectelor până la data de 27 aprilie, ora 12:00
    Jurizarea proiectelor și selectarea celor 30 de semifinaliști
    Academia de mentorat, ce va avea loc la Cluj, în perioada 16-18 iulie. Semifinaliștii beneficiază de mentorat, training-uri și activități practice, prin care își vor putea dezvolta ideea de inovație socială
    Înscrierea planului de business – până la finalul lunii august. Semifinaliștii vor lucra alături de mentorii lor timp de o lună pentru a-și elabora planul de afaceri
    Finala competiției – noiembrie, 2018. Cei mai buni 10 finaliști își vor susține proiectul în fața comisiei de evaluare, în Bruxelles, iar trei idei de afaceri vor fi recompensate cu 50.000 de euro fiecare

Accenture and Ashoka host the League of Intrapreneurs awards, London.

promovează inovații sociale care iau naștere într-o comunitate locală, pornind de la nevoile, problemele și resursele comunității, cu scopul de a stimula integrarea tinerilor în economia locală. Proiectele pot cuprinde – fără a se limita la – idei din: tehnologie, antreprenoriat, dezvoltarea competențelor tinerilor, consiliere și mentorat și alte inițiative creative, prin care se poate obține impact social pe termen lung.

Share this post

No comments

Add yours