Brașov a dat startul. Pentru a treia oară în cursa “Orașul Reciclării”

Anul 2014 și-a ales câștigătorul. Au fost 32 de cetăți pe frecvență și doar unul a ieșit învingător: Sfântul Gheorghe. “Orașul Reciclării” al anului 2014 se bucură de marele premiu: o zonă eco wi-fi, un spațiu sută la sută eco cu acces liber la Internet, în valoare de 12.000 de euro.

foto: newsbv.ro

foto: newsbv.ro

Brașovul, care a luptat cot la cot cu Sfântul Gheorghe, nu a ieșit pe primul loc, însă nu-și pierde speranța. Se înscrie pentru a treia oară în cursa pentru “Orașul reciclării”, ce începe odată cu prima zi a anului 2015 și se încheie în 30 iunie.

În desemnarea câștigătorului Eco-Rom Ambalaje ia în calcul mai multe aspecte. Calitatea serviciilor de colectare separată a deșeurilor de ambalaje, cantittatea de deșeuri colectate separat per locuitor și campaniile de conștientizare a populației cu privire la importanța colectării separate a deșeurilor de ambalaje, organizate de primării în cele șase luni de competiție sunt factori esențiali.

 Dacă va ieși câștigător, orașul de la poalele munților, va primi amenajarea unui Parc Tematic în valoare de 12.000 de euro, un spațiu de reclaxare cu mobilier realizat din deșeuri reciclabile. Organizatorii au pregătit premii și pentru orașele de pe locurile al doilea și al treilea.

 Timp de o săptămână, orașul de pe locul doi va beneficia de programul “Laboratorul verde al reciclării”, în cadrul căruia elevii de clasa a III-a din orașul câștigător vor învăța despre importanța colectării separate ca un prim-pas pentru protejarea mediului. Totul se va face printr-un mod inedit și interactiv, cu ajutorul unui autocar high-tech modificat şi adaptat pentru minţile curioase şi inventive ale copiilor.

Orașul de pe locul al treilea va beneficia de o campanie de 3.000 de euro, realizată cu ajutorul Eco-Rom Ambalaje, de informare și conștientizare a populației cu privire la importanța separării deșeurilor de ambalaje.

Eco-Rom Ambalaje este cea mai importantă organizație de preluare a responsabilității privind îndeplinirea obiectivelor de valorificare și reciclare a deșeurilor de ambalaje. A fost înfiinţată la sfârşitul anului 2003 de către companiile Argus, Ball Packaging Europe, Chipita Romania, Coca-Cola HBC România, Heineken, Mars România, Munplast, PepsiCo, Romaqua Group Borsec, Tetra Pak, Unilever, Titan, cărora s-au alăturat în anul 2011 Bergenbier, Tymbark şi Ursus.

Share this post

No comments

Add yours