„Rabla pentru periuța ta” a schimbat aproape 10.000 de periuțe de dinți

Campania ”Zâmbește România” s-a bucurat de succes și în acest an, când a organizat cea de-a treia ediție, în cadrul căreia organizatorii au oferit românilor gratuit periuţe de dinţi noi în schimbul celor uzate, în cadrul caravanei Rabla pentru Periuţă Ta.

Captain-Aquafresh

Astfel, în acest an, caravana a ajuns în nu mai puțin de șase oraşe şi a schimbat aproape 10.000 de periuţe de dinţi uzate cu unele noi, a oferit cupoane de reducere pentru pastă de dinţi şi i-a implicat pe cei mici în diverse activităţi.

Pe tot parcursul anului, organizatorii campaniei ”Zâmbește România” vor derula activităţi de educare cu privire la igienă orală şi în mediul rural. Mai mult de atât, pe tot parcursul lunii iunie 2015, în cadrul unui parteneriat cu Salvaţi Copiii, 1% din valoarea vânzărilor tuturor produselor Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax vor fi investite în tratamente stomatologice gratuite şi îmbunătăţirea sănătăţii orale a copiilor din trei comune sărace din Moldova: Ciprian Porumbescu din judeţul Suceava, Vânători Neamţ, judeţul Neamţ şi Mironeasa, Iaşi”, spun iniţiatorii campaniei.

Inițiativa „Rabla pentru Periuța Ta” promovează obiceiurile corecte de igienă orală, ca răspuns la statisticile îngrijorătoare cu privire la sănătatea dinților românilor.

Potrivit celor mai recente studii de piață, care analizează obiceiurile de igienă orală de pe parcursul întregului an 2014 din perspectiva consumului, un român își schimbă periuța de dinți o dată la 1,5 ani, deși medicii stomatologi recomandă schimbarea periuței de dinți o dată la 3 luni. În Europa, 77% dintre germani respectă această regulă și își schimbă periuța cel puțin o dată la 3 luni.

La nivel rural, obiceiurile stagnează: românii în continuare își schimbă periuța de dinți numai o dată la 10 ani.

 Sursa: zambesteromania.ro

Share this post

No comments

Add yours