Handbalul românesc este susținut de BRD Groupe Société Générale! Ce acțiune au pregătit

În preajma sărbătorilor de iarnă, BRD Groupe Société Générale este Moș Crăciun pentru handabalul românesc, căci împreună cu Federația Română de Handbal a anunțat semnarea unui parteneriat inedit.

646x404

Astfel, BRD și Federația Română de Handbal și-au unit forțele pentru a dezvolta o campanie ce pune în valoare Naţionala de Tineret a României ce a oferit ţării cea mai mare performanţă a handbalului românesc în 2014: medalia de aur câştigată de echipa feminină la Campionatul Mondial Under-18.

Pentru că are mare încredere în sport și este de părere că ambiția este o calitate ce ajută la îndeplinirea celor mai aprige țeluri, BRD îşi doreşte să sărbătorească această performanţă deosebită a echipei de junioare la handbal feminin.

De aceea, în cadrul campaniei, a fost realizată o ediţie limitată de postere produse din “aurul campioanelor” câştigat în Macedonia. Printre acestea se regăsesc postere care să inspire generațiile viitoare în cadrul căruia a fost folosită o cerneală în care a fost amestecată pilitură din medaliile de aur câştigate de echipa de handbal feminin a României. Imaginea prezintă lotul de handbal feminin a României, care a câştigat a ediţia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Posterele vor fi distribuite cluburilor de juniori din România pentru a fi puse la loc de cinste şi a le servi că inspiraţie generaţiilor viitoare de handbalişti. În plus, membrele lotului naţional de tineret au oferit personal posterele unor personalităţi din afară handbalului care le-au inspirat.

Sursa: www.galasocietatiicivile.ro/

Share this post

No comments

Add yours