În preajma sărbătorilor de iarnă, BRD Groupe Société Générale este Moș Crăciun pentru handabalul românesc, căci împreună cu Federația Română de Handbal a anunțat semnarea unui parteneriat inedit.
Astfel, BRD și Federația Română de Handbal și-au unit forțele pentru a dezvolta o campanie ce pune în valoare Naţionala de Tineret a României ce a oferit ţării cea mai mare performanţă a handbalului românesc în 2014: medalia de aur câştigată de echipa feminină la Campionatul Mondial Under-18.
Pentru că are mare încredere în sport și este de părere că ambiția este o calitate ce ajută la îndeplinirea celor mai aprige țeluri, BRD îşi doreşte să sărbătorească această performanţă deosebită a echipei de junioare la handbal feminin.
De aceea, în cadrul campaniei, a fost realizată o ediţie limitată de postere produse din “aurul campioanelor” câştigat în Macedonia. Printre acestea se regăsesc postere care să inspire generațiile viitoare în cadrul căruia a fost folosită o cerneală în care a fost amestecată pilitură din medaliile de aur câştigate de echipa de handbal feminin a României. Imaginea prezintă lotul de handbal feminin a României, care a câştigat a ediţia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.
Posterele vor fi distribuite cluburilor de juniori din România pentru a fi puse la loc de cinste şi a le servi că inspiraţie generaţiilor viitoare de handbalişti. În plus, membrele lotului naţional de tineret au oferit personal posterele unor personalităţi din afară handbalului care le-au inspirat.
Sursa: www.galasocietatiicivile.ro/