”Suntem generația în mișcare”, un program național de marketing social

Sedentarismul, mâncărurile semipreparate ori produsele de tip fast-food sunt doar câteva motive pentru care mii de oameni se confruntă cu kilogramele în plus. Tocmai de aceea, Fundația PRAIS lansează programul naţional „Suntem generaţia în mişcare!”.

fundația prais

Timp de trei ani, prin intermediul proiectului ”Suntem generația în mișcare”, Fundația PRAIS își propune să informeze și adolescenții din clasele a IX-a și a X-a din liceele din București și Ploiești, dar și familiile acestora şi a publicului larg cu privire la beneficiile stilului de viaţă sănătos, a activităţilor fizice zilnice, sportului.

 Mai exact, pe parcursul acestui interval de timp, programul ”Suntem generația în mișcare” va oferi acces la informaţii şi va activa peste 36.000 de adolescenţi, 60.000 de membri ai familiilor acestora, precum şi 1.300 de cadre didactice din Bucureşti şi Ploieşti, prin intermediul portalului www.generatiainmiscare.ro şi a materialelor educaţionale şi de informare ce vor fi puse gratuit la dispoziţia elevilor şi a unor concursuri între licee.

Pentru a evalua impactul programului, Fundaţia PRAIS a aplicat, pe un eşantion relevant de licee, un chestionar care va sta la baza unui studiu sociologic privind obiceiurile de stil de viaţă ale elevilor din clasa a IX-a din Bucureşti şi Ploieşti, ale cărui rezultatele urmează să fie făcute publice în ianuarie 2015.

De asemenea, toţi elevii participanţi în programul „Suntem generaţia în mişcare!” vor primi gratuit câte o broșură educațională cu informaţii şi sfaturi despre alimentaţia echilibrată şi beneficiile practicării activităţilor fizice zilnice. În şcoli, se vor organiza dezbateri, lecţii deschise și activări directe ale elevilor, animate de adevărate modele pentru aceștia: sportivi remarcabili din cadrul unor importante federaţii sportive, studenţi din cadrul UNEFS, actori, dansatori și lideri de opinie.

Share this post

No comments

Add yours