Samsung dezvoltă o aplicație vocatională pentru generația digitală

Compania Samsung Electronics România va lansa o aplicație vocațională inedită, ce are ca scop ghidarea tinerilor către meseriile viitorului.

tot

„Evoluţia programului a fost influenţată de insight-urile culese chiar de la beneficiarii săi. An de an, am aflat mai mult despre ce îşi doresc tinerii şi ce nevoi au aceştia pentru a fi competitivi pe o piaţă a muncii în continuă schimbare. De aceea, în 2015 venim cu un instrument util şi practic dedicat generaţiei digitale, o aplicaţie vocaţională prin care să îşi poată evalua aptitudinile, să afle ce meserie li se potriveşte, ce abilităţi digitale le sunt necesare, dar şi ce parcurs educaţional pot urmă în această direcţie. Aplicaţia va face parte din roadshow-ul Samsung Trends of Tomorrow din această toamna şi ne propunem să ajungem la peste 10.000 de elevi de liceu”, a declarat Sabina Ştirb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager în cadrul Samsung Electronics România.

Astfel, prin programele de educație digitală, Samsung a ajuns la peste 25.000 de tineri şi peste 200 de profesori, căci Caravana Trends of Tomorrow a fost prezentă în cele mai importante licee din ţară, cu scopul de a inspira, educa şi familiariza liceenii cu abilităţile digitale şi tendinţele pe piaţă muncii.

În topul preferinţelor apar, conform unei analize efectuate, următoarele meserii: programator (14,6%), inginer de sistem în informatică (11%), avocat (10,7%), manager business (9,7%), actor (8,5), medic chirurg (8,4%), contabil (6,6%), medic cardiolog (5,3%), farmacist (5,1%), arhitect (5%). În schimb, profilul personalităţii lor care arată că aceştia sunt firi sociabile, cărora le place să interacţioneze cu ceilalţi şi să dezvolte prietenii, îi recomandă mai degrabă pentru meserii umaniste şi zona de servicii. De aceea, Samsung îşi propune că în 2015 să încurajeze tinerii să-şi exploreze potenţialul profesional printr-o abordare atât creativă cât şi ştiinţifică.

 Sursa: nonguvernamental.org

Share this post

No comments

Add yours