Reușită! Primul spital ce are sistem destinat gestionării pacienților! MediWeb a fost realizat cu ajutorul Telekom

Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii ”Grigore Alexandrescu” din București are acum sistem informatic destinat gestionării pacienților grație Fundației Telekom România.

Aceasta a furnizat echipamentele necesare pentru dezvoltarea sistemului informatic ce este destinat gestionării pacienților și integrează sisteme precum monitoare TV, tablete, routere și imprimante de ultima generație. Ba mai mult, a fost modernizat și spațiul de așteptare din spital cu mobilier dedicat copiilor, dar și coșuri pentru colectarea selectivă a deșeurilor.

Numărul record de pacienți care s-au prezentat în ultimii ani la ambulatoriul de Ortopedie și Chirurgie Pediatrică din cadrul spitalului, peste 250 de prezentări pe zi, a făcut că experiența pacienților să devină neplăcută, iar timpul mare de așteptare, de peste 2-3 ore, să dăuneze calitații serviciilor medicale oferite. Astfel, MediWeb asigură o mai bună organizare internă și o gestionare integrată a informațiilor specifice circuitului pe care pacienții trebuie să-l urmeze în unitatea medicală.

Fiecare pacient care se prezintă în ambulatoriu primește un număr de ordine arondat de sistem, pe care îl va utiliza în tot circuitul și care îi va permite să-și păstreze ordinea în accesarea serviciilor medicale.

”Cu ajutorul tehnologiei, spitalele pot beneficia astăzi de soluții eficiente pentru a putea oferi pacienților servicii medicale de calitate. Ne bucurăm să fim parte din această inițiativa și ne dorim că demersul nostru să nu rămână singular. Suntem convinși că aceste funcționalități, disponibile în premieră într-un spital public din România, vor crește calitatea actului medical prin diminuarea timpului de așteptare, acces rapid la istoricul pacientului și prin facilitarea comunicării interne. Beneficiile sunt multiple, atât pentru pacienți, cât și pentru spital”, a declarat Ionela Păunică, Director Executiv, Fundația Telekom România și Expert PR, Telekom România.

Pe lângă utilitatea în relația cu paciențîi, sistemul informatic permite o evidență clară a numărului de persoane care au beneficiat de serviciile medicale și a tipului de afecțiuni tratate, ceea ce reprezintă premisele pentru realizarea de statistici și cercetări medicale. Totodată, procesele de lucru sunt îmbunătățite prin centralizarea informațiilor, realizarea unui registru electronic cu pacienții și printarea rețetei pacientului în faza finală a circuitului.

Share this post

No comments

Add yours