METRO susține campania “Can Day”, pentru depistarea cancerului la sân

Cancerul mamar este cea mai frecventă formă de cancer. Reprezintă 30% din toate cazurile. O româncă din șase are incidență de cancer mamar. Boala ucide o femeie din 20. 9.000 de românce sunt diagnosticate cu cancer la sân, anual.

cancer-mamar-protectie

Dr. Reddy’s a demarat campania de conștientizare a importanței depistării în stadii incipiente a cancerului de sân. Este susținută de METRO Cash&Carry România din luna octombrie 2014, în magazinul Băneasa din București.

Campania durează până în luna octombrie a anului 2015, în magazinele Metro din țară. În întâlnirile “Can Day”, un medic oncolog le prezintă participantelor angajate ale Metro factorii de risc în dezvoltarea unui cancer mamar, importanța autoexaminării sânilor, cum se poate reduce riscul de apariție al cancerului mamar și importanța diagnosticului precoce în tratarea cancerului la sân.

Gilles Roudy, managing director METRO Cash&Carry România, a declarat că susține promovarea unui stil de viață sănătos și protejarea sănătății și se bucură să fie parte a acestei campanie alături de Dr. Reddy’s.

Dacă este depistat precoce, 94% din cazurile de cancer la sân se pot trata, prevenind apariția metastazelor prin tratamentul la timp al bolii.

Cristina Gârlașu, general manager Dr. Reddy’s Laboratories România, a declarat că educația insuficientă din școală și false tabu-uri conduc la identificarea târzie de către femei a cancerului la sân.

“Can Day” a avut loc, vineri, 7 noiembrie, în cadrul magazinului METRO Cluj. Alte astfel de întâlniri au avut loc deja în câteva dintre magazinele rețelei și vor continua să se desfâșoare și în alte locații.

Share this post

No comments

Add yours