Metro Cash & Carry România caută antreprenori care își ajută comunitatea

Metro Cash & Carry România a lansat cea de-a doua ediție a programului de responsabilitate social Metro – Starurile Comunității, prin care antreprenorii care îşi împart succesul cu membrii comunităţii din care fac parte, adică derulează acţiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaţionale sunt recompensați.

metro

Astfel, prin cea de-a două ediţie a programului, Metro îşi propune să sublinieze importantă micilor afaceri în dezvoltarea comunităţilor locale, să încurajeze şi să răsplătească iniţiativele de responsabilitate socială la nivelul întreprinderilor mici şi mijlocii. Întreprinzătorii se pot înscrie în competiţie în intervalul 23 aprilie – 23 iulie 2015.

Fie că vorbim despre parteneri care şi-au transformat locaţia într-un centru de activităţi culturale pentru educarea comunităţii locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajută grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunităţii, cazurile înscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovadă antreprenorii faţă de comunitatea din care fac parte. Poveştile lor ne-au convins să continuăm căutarea modelelor locale, prin lansarea celei de-a două ediţie a competiţiei METRO – Starurile Comunităţii”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

Cei care doresc să se înscrie își pot complete poveștile ce descriu implicarea în comunitate imagini şi înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.

Oamenii îşi poate susţine proiectul preferat până în 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intră în faza de validare şi vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finală Metro– Starurile Comunităţii şi vor fi supuse evaluării unui juriu format din experţi în zone cheie pentru competiţie, precum antreprenoriat, comerţ, zona neguvernamentală şi media specializată.

Share this post

No comments

Add yours