Mercedez-Benz România, împreună cu Organizația Salvați Copiii lansează Mobile Kids, un program educațional

În fiecare an, celebra companie de automobile Mercedez-Benz România a spus ”DA” proiectelor de responsabilitate socială, iar acum, în preajma Sărbătorilor de iarnă, continuă iniţiativa internaţională Daimler.

Andi-Moisescu1

Împreună cu Organizația Salvați Copii, Mercedez-Benz va susține un program educațional prin intermediul căruia vor fi oferite lecţii de circulaţie rutieră în şcoli selectate din Bucureşti.

Astfel, în perioada 17 noiembrie – 15 decembrie 2014, Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizaţia Salvaţi Copiii, a organizat a treia ediţie locală a programului educaţional internaţional Mobile Kids. În cadrul acestei ediţii, aproximativ 3.000 de copiii din clasele pregătitoare şi primare din peste 15 şcoli din Bucureşti au participat la sesiuni active de informare pe tema siguranţei rutiere.

 „Mobile Kids este un program cu un impact fundamental în educaţia şi responsabilizarea copiilor. Mercedes-Benz susţine la nivel global excelenţa, calitatea superioară și siguranța, dar în egală măsură susţine la nivel local comunitatea, spiritul civic şi dezvoltarea personală a membrilor comunităţii. Suntem conştienţi că, pe lângă sistemele de siguranță implementate în autovehiculele noastre, este necesar să contribuim, de asemenea, la formarea unei culturi a siguranţei și la responsabilizarea rutieră a micilor participanţi la trafic. Tocmai de aceea, vom continua această inițiativă și în 2015 și sperăm să participe un număr cât mai mare de școli”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România.

Prin intermediul acestor lecții, mii de copii au avut posibilitatea de a înțelege regulile de circulaţie şi, de asemenea, de a învăţa importanţa abordării unui comportament corect, de la o vârstă fragedă, ca pietoni şi ca pasageri, în mijloacele de transport personal sau în comun.

De asemenea, MOKI, mascota programului, a fost alături de copii şi i-a stimulat să participe activ pe parcursul lecţiilor interactive, insuflând o notă distractivă întregului proces. Totuși, la sfârşitul fiecărei sesiuni, copiii au fost invitaţi să completeze un test pentru a le fi verificate cunoştinţele proaspăt dobândite, iar la final au fost premiaţi pentru activitatea lor.

Mercedes-Benz România a lansat anul trecut şi o serie de lecţii online, prezentate de Andi Moisescu cu ajutorul lui MOKI. Lecţiile sunt disponibile pe site-ul www.mercedes-benz.ro/MobileKids.

Share this post

No comments

Add yours