MENŢINEREA DONATORILOR DIN MEDIUL DE AFACERI, AL TREILEA WORKSHOP DIN CADRUL Bridging The Gap NGO Academy!

Orice organizaţie nonguvernamentală are nevoie de resurse pentru a-şi atinge obiectivele, fie că este vorba despre resurse umane, financiare, logistice sau de timp. ONG-urile din toată lumea pun mare preţ pe contribuţiile financiare din sectorul de business, dar şi pe menţinerea unor relaţii valoroase şi fructuoase cu principalii donatori.

securing-corporate-donorsCompetiţia care există la ora actuală între ong-uri, în cadrul a ceea ce am putea numi o „Piaţă a finanţărilor“, face ca acest aspect să devină mai important ca niciodată în raport cu dezvoltarea unei organizaţii.

15 reprezentanţi din ONG-uri vor fi selectaţi pentru a participa la atelierul: „Fundraising – Menţinerea donatorilor din mediul de afaceri“. Atelierul va fi susţinut în limba engleză.

Procesul de completare a aplicaţiilor se închide pe 10 Martie, ora 18:00. Candidaţii aleşi să participe la al treilea atelier din cadrul Academiei ONG, vor fi informaţi a doua zi, miercuri, 11 martie.

Pe parcursul participării la acest workshop vei:

  1. Obţine mai multe informaţii despre mijloacele prin care poţi atrage cu succes donatori din mediul de afaceri şi despre modul în care se construiesc şi menţin relaţii de calitate cu aceştia, având ca obiectiv maximizarea impactul pozitiv în interiorul organizaţiei tale;
  2. Analiza studii de caz din sectorul nonguvernamental;
  3. Analiza exemple de bună practică şi vei învăţa să atragi şi să menţii donatori care pot aduce un plus în munca pe care o faci.

Misiunea Asociaţiei Bridging The Gap

Asociaţia Bridging The Gap sprijină ong-urile şi organizaţiile caritabile din România în dezvoltarea unei relaţii de parteneriat cu agenţii economici locali şi din ţară. Încurajăm lumea de afaceri să sprijine sectorul caritabil, ceea ce, contribuie la dezvoltarea comunităţii. Credem că acesta este modelul de viitor care va cultiva o comunitate durabilă.

Credem că toate ong-urile trebuie să aibă posibilitatea să îşi îmbunătăţească nivelul de cunoştinţe, să lucreze pentru a deveni sustenabile şi să-şi îmbunătăţească reputaţia în cadrul sectorului. Credem că toate ong-urile trebuie să aibă acces la workshopuri de calitate indiferent de nivelul lor financiar. Prin transmiterea cunoştinţelor noastre, invităm cursanţii care vin la proiectele noastre să facă acelaşi lucru, la nivelul organizaţiilor lor.

Bridging The Gap NGO Academy oferă ONG-urilor din România:

  • traininguri gratuite pe teme de interes general pentru organizaţiile din sectorul nonguvernamental;
  • oportunitatea de a-şi lărgi orizontul de cunoştinţe şi abilităţi;
  • exemple de bună practică, oferite de lideri din domenii precum fundraising sau marketing, atât locali cât şi internaţionali, care activează atât în sectorul public cât şi în cel privat;
  • ateliere esenţiale pentru managementului unui ONG: strângere de fonduri, comunicare, leadership, branding, marketing collateral, managementul relaţiilor cu stakeholderii;
  • sfaturi suplimentare oferite de trainerii invitaţi, după sesiunile de workshop;
  • sesiuni lunare de discuţii într-un cadru informal.

Cine poate participa la traininguri

La ateliere poate participa orice ONG înregistrat în România. Mai multe informaţii despre Bridging The Gap NGO Academy, activitatea Bridging The Gap şi proiecte viitoare, aici.

Share this post

No comments

Add yours