Kiehl’s România lansează campania socială „Made Better” și donează 10.000 de lei din vânzări

Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, lansează campania socială „Made Better” prin care se implică în acțiuni de conștientizare privind protecția mediului. Odată cu această inițiativă, Kiehl’s, cu implicarea artistului John Legend, relansează masca #1 Rare Earth în varianta sustenabilă „Made Better”, donând 10.000 de lei din vânzările produsului către asociația ViitorPlus, cu scopul educării tinerilor în legătură cu protecția mediului.

Prin campania „Made Better” consumatorii sunt provocați să ajute lumea să devină un loc mai bun, să adopte un comportament sustenabil și să identifice acțiuni sustenabile răspunzând la întrebarea „Ce ai putea face pentru salvarea planetei în doar 10 minute?”, cele 10 minute fiind timpul de așteptare pentru ca masca Rare Earth să se usuce pe ten.

Pentru susținerea acestei inițiative, John Legend a declarat: „Dacă putem face o lume mai bună în doar 10 minute, imaginați-vă ce putem realiza în 10 zile, 10 luni sau chiar 10 ani.”

Noul proiect se bazează pe efortul permanent al Kiehl’s în materie de sustenabilitate – prin formulă, ambalaj, producție, reciclare – dar și pe angajamentele filantropice pe care le susține, precum inițiativa realizată pentru asociația Viitor Plus.

Donația de 10.000 de lei va fi investită în programul ecOprovocarea, dezvoltat de asociația Viitor Plus, al cărui obiectiv este educarea tinerilor cu privire la protecția mediului. Aceștia vor fi motivați și îndrumați să devină lideri în domeniul protejării mediului, vor fi învățati să-și asume responsabilitatea atât față de propriile comportamente, cât și față de problemele din comunitate care au legătură cu mediul înconjurător.

De-a lungul anilor, Kiehl’s a donat peste 15 milioane de dolari către cauze din întreaga lume, prioritatea principală fiind de a sprijini cauze filantropice pertinente, cum ar fi cercetarea SIDA, bunăstarea copiilor și a mediului înconjurător.

Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s derulează acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale. Astfel, în toate cele 7 magazine ale sale din România, Kiehl’s desfășoară din 2015, odată cu deschiderea primului magazin Kiehl’s, campania „Reciclează și vei fi răsplătit” prin intermediul căreia consumatorii pot aduce în oricare magazin ambalaje folosite ale produselor Kiehl’s pentru a fi reciclate. La cel putin 3 ambalaje folosite, consumatorii sunt răsplătiți pentru acțiunea lor sustenabilă.
În sprijinul proiectului Kiehl’s Made Better™, ediția limitată a măștii Rare Earth include: argilă albă amazoniană provenită din comerț echitabil; etichetă produsă din reciclarea unor saci de cafea și deșeuri; un borcan fabricat din 30% plastic reciclat PCR; donații către asociații de mediu din întreaga lume obținute din comercializarea măștii.

Share this post

No comments

Add yours