”Jucăriile de plus”, o campanie marca Ikea finalizată cu succes! 50.000 de euro, donații către copiii vulnerabili

Luna decembrie a fost luna cadourilor, motiv pentru care oamenii au făcut cozi interminabile pentru a cumpăra daruri pentru cei mici, astfel că proiectul Ikea, ”Jucăriile de plus” s-a finalizat cu succes și au fost strânși peste 50.000 de euro.

image-2013-01-20-14042022-63-copii-vulnerabili

Oamenii au cumpărat peste 49.000 de jucării, dintre care 1882 de cărți, pe toată durata campaniei Jucăriilor de Pluș, desfășurată în lunile noiembrie 2014 – ianuarie 2015, iar acum toate se vor transforma în visuri pentru copiii vulnerabili. Ba mai mult, pentru fiecare jucărie de plus sau carte de poveşti cumpărate, Campania Jucăriilor de Plus_1IKEA Foundation va dona câte 1 euro pentru proiecte educaţionale realizate de UNICEF şi Salvaţi Copiii.

„Colaborarea dintre Salvaţi Copiii România şi IKEA Foundation le-a oferit copiilor vulnerabili din diferite zone ale ţării posibilitatea de a avea un viitor mai bun prin programul Şanse egale pentru toţi copiii într-o societate fără discriminare, început în 2012. Le mulţumim clienţilor şi angajaţilor IKEA pentru implicarea din fiecare an în Campania Jucăriilor de Plus” a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al Salvaţi Copiii România.

Această campanie s-a bucurat de succes și la nivel mondial, căci au fost strânse 10,1 milioane de euro, bani ce vor fi donate către UNICEF și Salvați Copiii, care desfășoară proiecte de educație în 18 țări, printre care și grupurile marginalizate din Asia şi Europa de Est. Fondurile donate către UNICEF vor fi folosite pentru pentru iniţiativa „Şcoli pentru Africa” în opt ţări şi pentru iniţiativa „Şcoli pentru Asia” în China.

 Sursa: stiriong.ro

Share this post

No comments

Add yours