Cora România donează unor spitale şi organizaţii umanitare cei peste 627.000 de lei

Campania ”Luna inimilor deschise” derulată în perioada 29 aprilie – 23 iunie 2015, de către Cora România s-a bucurat de un succes real, căci în urma proiectului s-au stârns nu mai puțin de 627.000 de lei, ban ice vor fi donați, ca în fiecare an, unor spitale şi organizaţii implicate în acţiuni umanitare.

cora_article-main-image

Am ajuns la cea de-a zecea ediţie a campaniei şi ne bucurăm să constatăm că, an de an, tot mai mulţi clienţi se alătură efortului nostru de a ajuta diferite categorii de persoane defavorizate. Am strâns peste 627.000 de lei, dintre care 439.976 de lei reprezintă contribuţia clienţilor, iar 187.500 de lei este suma oferită de cora pentru a-i ajuta pe cei care au într-adevăr nevoie. Ştim bine că sunt mulţi în această situaţie, iar succesul din acest an al campaniei ne motivează să mergem mai departe”, a spus Thierry Destailleur, director de operaţiuni cora România.

Fondurile vor fi donate anul acesta următoarelor instituţii, în funcţie de opţiunile echipelor locale ale magazinelor din reţeaua cora: Spitalul de copii Grigore Alexandrescu, Spitalul clinic Fundeni, Spitalul de copii din Cluj Napoca, Asociaţia Salvați copiii!, Fundația de voluntari Somaschi – Baia Mare, Maternitatea Drobeta Turnu Severin, Fundația Baylor Marea Neagră, Societatea Națională de Cruce Roșie (filiala Bacău), Pro Vita, Societatea națională de Cruce Roșie (filiala Constanța) şi Asociația Acordă o Șansă – Ploieşti.

“Luna inimilor deschise” s-a dovedit încă o dată a fi una dintre cele mai de succes campanii de CSR pe care le-a întreprins cora. Le mulţumim clienţilor noştri pentru empatia de care au dat dovadă faţă de cei aflaţi în dificultate. Avem o misiune de suflet, aceea de a ne implica în îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale comunităţilor în care cora este prezentă, cu speranţa că astfel vom putea construi, împreună, un viitor mai bun. Cu siguranţă nu ne vom opri aici”, a mai spus Thierry Destailleur.

Cora România, parte a Grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail. Grupul activează din 2003 pe piaţa din România, în prezent operând prin intermediul a 11 hipermarketuri, patru în Bucureşti şi 7 în ţară.

Sursa: Mediafax

Share this post

No comments

Add yours