CGS Romania susține campanii pentru îngrijirea pacienților cu boli incurabile

Compania Generated Solutions România (CGS) s-a alătura demersului făcut de Hospice Casa Speranței, prin care sprijină îngrijirea pacienților cu boli incurabile.

corporatisti

Astfel, în urma acestui demers, în primele patru luni ale anului, aproape 1.000 de angajați ai unei companii multinaţionale din România au ales să se implice în campania „2% pentru demnitate”, astfel că au redirecționat cei 2% din impozitul pe venit și au reușit să strângă peste 27 000 Euro, pentru îngrijirea celor aflaţi în cursa cu o boală incurabilă.

Campania „2% pentru demnitate” a fost lansată în primăvară acestui an de către HOSPICE Casă Speranţei şi promovează facilitatea fiscală prin care persoanele fizice pot redirecţiona 2% din impozitul pe venit plătit către stat în anul precedent pentru susţinerea activităţii unei organizaţii non-profit.

Acest mecanism există de 12 ani şi este singurul care permite persoanelor fizice să ajute cu o suma de bani o cauza umanitară fără niciun cost. Printre susţinătorii acestei campanii se numără şi cel mai mare furnizor de servicii outsourcing, din România, compania multinaţională Computer Generated Solutions (CGS) România. Compania a devenit un susţinător al campaniilor HOSPICE Casă Speranţei încă din anul 2012, concentrându-se, în special, pe campaniile de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit”, au declarat iniţiatorii proiectului.

Prin promovarea campaniei „2% pentru demnitate” în rândul angajaţilor săi, CGS România a adunat anul trecut peste 600 de formulare, materializate în peste 180 de zile de internare în unitatea cu paturi a HOSPICE Casă Speranţei. În primele patru luni ale anului 2015, aproape 1000 dintre angajaţii CGS România, din Bucureşti şi Braşov, au completat formularele de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit, asigurând, astfel, 225 de zile de internare şi 400 de vizite de îngrijire la domiciliul pacienţilor care suferă de boli incurabile

Share this post

No comments

Add yours