Catena, unul dintre cele mai bune branduri românești, alături de Organizația Salvați Copiii România

Deschise în anii 2 000, Farmaciile Catena s-au poziționat ca brand românesc și treptat treptat a câștigat simpatia românilor, astfel că acum se bucură de o cifră de afaceri uriașă, motiv pentru care se implică în tot felul de proiecte sociale.

544642be412cb

Cel mai recent dintre acestea este Festivalul Brazilor de Crăciun, un eveniment organizat de Organizația Salvați Copiii și care a reunit oameni de afaceri, personalităţi ale vieţii cultural-artistice şi persoane publice în scopul strângerii de fonduri pentru susţinerea proiectelor organizaţiei.

Catena – Farmacia Inimii s-a alăturat și ea licitației de brazi de Crăciun, ce au fost create de designer vestimentari sau de artiști plastici.

De-a lungul celor 13 ediţii ale galei, organizaţia Salvaţi Copiii a strâns aproximativ 3 milioane de euro, bani utilizaţi pentru susţinerea programelor A două şansă, Şcoală după Şcoală şi Grădiniţe Estivale, iar rezultatele au fost spectaculoase.

Anul trecut, creaţia Doinei Levintza, Brad pentru România, a fost licitată şi achiziţionată de Anca Vlad, Preşedinte Fildas Grup, iar bradul intitulat Crisalidă de aer, creat de designerul Wilhelmina Arz, de către Otilia Ostrotki, în numele Agenţiei de Publicitate Tonica.

Sursa: catena.ro

Share this post

No comments

Add yours