Campania The Other Shoes, un real succes! Peste 5.000 de donații s-au înregistrat la nivel național, iar alte 2.000 de produse au fost donate către Crucea Roșie

”The Other Shoes”, campania realizată de retailer-ul Otter Distribution prin intermediul magazinului online otter.ro, în parteneriat cu Societatea Națională de Cruce Roșie din România și susținut de lanțul de curățătorii profesionale Total Wash, a contribuit la peste 5 000 de donații de perechi de încălțăminte, din partea a peste 2200 de persoane.

Astfel, pe parcursul celor trei luni de de desfășurare, campania s-a bucurat de un succes real, iar pe 10 noiembrie, când s-a finalizat, aceste articole de incălțăminte au fost livrate către Crucea Roșie după procesul de igienizare.

Mai mult de atât, Otter Distributon sprijină comunitățile aflate în nevoie, donând 2000 de perechi de încălțăminte noi, la final de proiect.

Prin intemediul Crucea Roșie România, produsele donate de Otter vor ajunge, alături de cele oferite de public și intrate deja în procesul de donație, către azile de noapte și centre ale asociației din Focșani și din întreaga țară cum ar fi, în Vrancea, locuințele protejate “Sf. Vasile cel Mare” și “Acasă” din Gugesti, locuința protejată “Micul Rosmalen” din Oreavu, locuințele protejate ” Sf. Gheorghe” și “Casa Bavareza” din Virtescoiu, dar și către centre de bătrâni din județele Giurgiu, Dâmbovița, Ialomița, Prahova, Teleorman și Călărași. De asemenea, restul produselor donate, precum și articolele de încălțămite mai puțin uzuale, cum ar fi cele elegante vor fi transmise de Crucea Roșie prin campaniile organizate de catre filialele sale cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, alături de alte tipuri de produse.

Acest proiect s-a dezvoltat sub umbrela “Pass them on – Dă-i (pantofii) mai departe” și a fost susținut de o serie de personalități influente cum ar fi Cristina Bazavan, PR și organizator de evenimente culturale și de actorul Marius Manole, ambasadorii programului, iar Otter a realizat o modalitate eficientă prin care publicul a putut dona, fără efort și în mod gratuit, încălțăminte în stare bună. Procesul dezvoltat de Otter a fost special conceput într-o formă simplă și ușor de utilizat, neimplicând costuri de transport pentru donatori. Aceștia comandau online curierul care sosea rapid pentru a ridica donația acestora de oriunde în țară.

Conceptul de cumpărături conștiente cuprinde ideea ca oamenii să aleagă, când cumpără o pereche de încălțăminte, să renunțe la un produs pentru a păstra un echilibru în garderobă și, de ce nu, în viață. De ce nu ar putea să îl doneze astfel celor care chiar au nevoie, oferind o pereche de încălțăminte din garderoba proprie, în stare bună. Pe această idee a mizat și proiectul The Otter Shoes în demersul de responsabilizare a cumpărătorilor iubitor de pantofi și de shopping.

”Ne bucură amploarea pe care a luat-o acest demers și faptul că la final de campanie putem vorbi despre mii de persoane care au ajutat și mii de persoane care, la rândul lor, vor fi ajutate. Așadar, ne-am decis să urmăm exemplul clientilor noștri și al prietenilor proiectului The Otter Shoes și am suplimentat numărul donațiilor cu încă 2000 articole de incălțăminte noi, oferite de compania Otter Distribution. Responsabilitatea de care au dat dovadă clienții nostri ne-a impresionat și trebuie să menționăm că, în ultima lună ne-am bucurat de implicarea mai multor companii private și chiar instituții de invățământ care s-au organizat intern să contribuie la acest demers.”, spune Cristi Movilă, Director Departament Online în cadrul Otter Distribution.

Fiecare pereche de încălțări ascunde o poveste și are o valoare proprie, unică, dată de experiența de a face un dar și de a primi, căci campania The Otter Shoes a fost mai puțin despre încălțăminte, și mai mult despre experiențe, oameni, zâmbete, și nu în ultimul rând, despre un stil de viață.

Share this post

No comments

Add yours